четвъртък, 9 февруари 2012 г.

Полунощ 15

Отдавна не се бях будила в такова добро настроение, което успява да се задържи и до този момент. Познатият преход от вчера в днес. Наистина трябва да спра да повтарям това. Звучи малко обезпокоително.

Ениуей, мисълта ми е, че не чувствам зимата вече толкова ужасно тук. Днес се върнах към онова събитие на 2011, което ме доближи една стъпка по-близо до пълно щастие и себеосъществяване. Концертът на Whitesnake в София. Беше магическо и ще продължи да съществува в съзнанието ми като едно от най-невероятните неща, които са ми се случвали. Понякога се чудя наистина ли се случи и после се сещам за всичките 24 часа никакъв сън, тълпата, непознатите, с които се сприятелихме и Дейвид Ковърдейл с българското знаме в ръце. Приятен жест.

В момента си мисля как искам да го преживея отново, и отново, и отново. И как бъдещите събития в живота ми ще трябва да се постараят зверски, за да надминат онази вряща и кипяща юлска нощ под звездното небе на Армията.

Също така, вече знам сигурен и гарантиран лек срещу летаргията и начин да почувствам лятото по-близо, по-тук - дискографията на Whitesnake.


Няма коментари:

Публикуване на коментар