неделя, 29 януари 2012 г.

Полунощ 4

Леле. Толкова се бях отнесла, че за малко да забравя. Полунощ 4. Малко бъбъл шуутър и рехави мисли за писма. Преди време, една приятелка се беше тръшнала, че иска писма, писани на ръка. Е, искам същото. Необяснимо е защо прекрасно изкуство като писането на писма е забравено. Докосването на хартията, мирисът на мастило, мастилените петна по върховете на пръстите и кокалчетата. Скритите символи, които оставят между думите. Леле, наистина съм се замечтала. Искам писмо. Обещавам, че и аз ще върна такова.
В този ред на мисли, присещам се, че някога имаше човек, който искаше да общуваме не в реално време. Чрез имейли. Един вид писма. Ако този човек прочете това някога, искам да се извиня за несериозното си отношение. И нека ми пише. Аз се притеснявам да го сторя първа, след като по моя вина комуникацията се разпадна. Имам навикът да не отговарям, когато нямам какво да кажа. Не зачитам "lol".

Та, това е, драги читатели. Тази нощ, вчера и днес, си мисля за писането на писма. Трябва да го сторя в скоро време.


Няма коментари:

Публикуване на коментар