събота, 28 януари 2012 г.

Полунощ 3

Масаж.
Мисля за това през последните няколко часа. Рамената ме болят безумно много. Все едно някой ги е издърпал и е оставил ръцете ми да се поклащат. Едно такова празно усещане на безтегловност. Въздух. Чак ми прималява от болката. Вероятно се получи, защото цял ден вися приведена и изгърбена над отвратителните лекции по математика, в подготовка за изпита в понеделник. Ще ме съсипе, няма да приличам на човек след него.
Ако можеше на момента да ми се изпълни едно желание, то щеше да е някой да ми направи масаж. Нежни, и все пак твърди ръце да размачкат морния ми гръб. Да трият кожата ми, нагоре и надолу, докато усетя как започва да 'гори'. Да изпукат рамената ми няколко пъти и да ме оставят тотално разтечена и размазана в леглото. Имам нужда от масаж. Искам да се отпусна.

Не се и надявам утре да не ме боли. О, ще продължи да ме.


Няма коментари:

Публикуване на коментар